2022-04-25 22:11:00

Noć knjige 2022.

U školskoj se knjižnici Noć knjige obilježila  25. travnja. Knjižnicu je posjetilo više od 120 učenika koji su uživali u slovenskoj narodnoj priči O vodenjaku ispripovijedanoj u kamišibaji tehnici. 
Učenici 4. a čitali su u sklopu projekta Čitanje ne poznaje granice / Branje brez meja čitali zbirku slovenskih narodnih priča Bakica priča, a pripovijest O vodenjaku najviše im se svidjela pa su je odlučili i oslikati i ispripovijedati, u čemu su im pomogle učiteljica Dubravka Fiolić i knjižničarka. Njihovi su crteži oduševili posjetitelje Noći knjige, koji su se i sami okušali u pripovijedanju priče.
Potom su učenici 2. b razreda pročitali priču Rodine nove čizme iz zbirke Tikva s nosom Stanislava Femenića. Tu su zbirku priča drugašići čitali u sklopu projekta Čitajmo zajedno – čitajmo naglas: zaboravljene knjige. Mali su kreativci uz pomoć učiteljice Renate Dobrice i knjižničarke dramatizirali
priču Rodine nove čizme, a potom i snimili radioigru koju su posjetitelji Noći knjige pozorno poslušali.

U sklopu projekta Poticanje čitanja putem medija filma i radija, a povodom Dana hrvatske knjige i Svjetskog dana knjige i autorskih prava (22. travnja) održane su književno-filmske tribine s učenicima 5., 7. i 8. razreda.

Učenici su u travnju čitali romane za djecu i mlade i uspoređivali ih s njihovim filmskim i televizijskim adaptacijama: Koko i duhovi, Ivana Kušana; Charlie i tvornica čokolade, R. Dahla; Smogovci, H. Hitreca, novelu Dnevnik malog Perice, V. Majera, pripovijetku Breza S. Kolara i modern bajku Mali princ A. de Saint-Exuperyja.

Petaši su uživali u modernoj filmskoj bajci o skromnom i poštenom Charliju, avanturama Koka i njegovih prijatelja, a sedmaše je nasmijala ljubavna komedija s pjevanjem Tko pjeva, zlo ne misli kao i dogodovštine braće Vragec iz Naselka. Osmaši su suosjećali s Janicom te se ljutili na Marka Labudana uz filmsku adaptaciju Breze A.Babaje, a Malog princa upoznali su, uz književno djelo, i uz animiranu adaptaciju Willa Vintona iz 1979.

Voditeljice projekta su Ana Brčić Bauer, Melita Horvatek Forjan i Nataša Jakob.


Osnovna škola Marije Jurić Zagorke Zagreb