preskoči na sadržaj

Osnovna škola Marije Jurić Zagorke Zagreb

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 6. 2011.

Ukupno: 497192
Ovaj tjedan: 213
Naslovnica - vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTwinning projekt Ptičja pjevanka
Autor: Nataša Jakob, 30. 1. 2022.

OŠ Marije Jurić Zagorke pokrenula je eTwinning projekt Ptičja pjevanka u suradnji s partnerskom školom OŠ Ljubljanica, Zagreb. 

Projekt će se provoditi od siječnja do lipnja 2022. godine, a njime će biti ostvarena međupredmetna korelacija Hrvatskoga jezika, Biologije, Fizike i Tehničke kulture. U OŠ Marije Jurić Zagorke u projekt će se uključiti učenici od 5. do 8. razreda, članovi FD ZAG, Globe grupa, Mladi čuvari prirode, fizičari i članovi Mladih tehničara. Učenici će rješavati mjesečne zadatke i probleme uz pomoć mentorica: M. Horvatek Forjan, L. Žišković, N. Jakob, A. Brčić Bauer, N. Kirčenkove, I. Škarica-Milek i K. Kedačić Buzina.


Osim naše škole i OŠ Ljubljanica, u projekt je ukupno uključeno osam škola: OŠ Dore Pejačević, Našice, OŠ Bartola Kašića, Zagreb, OŠ Sveti Petar Orehovec, Sveti Petar Orehovec, OŠ Bogumila Tonija, Samobor, OŠ Vladimir Deščak, Sveta Nedjelja i Ženska opća gimnazija Družbe sestara milosrdnica s pravom javnosti, Zagreb.

Projekt Ptičja pjevanka proučavat će ulogu i motiv ptica u književnosti, stilska izražajna sredstva, piesničke slike i ritam u lirskim pejzažnim pjesmama koje su tematski vezane uz ptičji svijet kao i preneseno značenje izreka o pticama. Polaznici će učiti o ptičjem glasanju i komunikaciju među ptičjim jedinkama, upoznat će se s raznovrsnim staništima ptica i njihovim snalaženjem u prostoru. Tijekom projekta učenici će crtati i izrađivati modele ptica, gnijezda od recikliranih materijala, ključ ptičjih kljunova i kućice za ptice. 

Osnovni su ciljevi projekta: usvajanje vještina komunikacije i suradnje s drugim učenicima u različitim komunikacijskim situacijama, razvijanje kreativne verbalne i neverbalne komunikacije, poticanje stvaralačkoga izražavanja učenika, promicanje djelovanja za opće dobro i održivi razvoj kao i aktivnoga djelovanja u zaštiti prirode i okoliša, poticanje suradničkoga učenja i rad u timovima i razvijanje digitalnih kompetencija.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju