« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
OŠ Marije Jurić Zagorke pokrenula je eTwinning projekt Ptičja pjevanka u suradnji s partnerskom školom OŠ Ljubljanica, Zagreb.
Projekt će se provoditi od siječnja do lipnja 2022. godine, a njime će biti ostvarena međupredmetna korelacija Hrvatskoga jezika, Biologije, Fizike i Tehničke kulture. U OŠ Marije Jurić Zagorke u projekt će se uključiti učenici od 5. do 8. razreda, članovi FD ZAG, Globe grupa, Mladi čuvari prirode, fizičari i članovi Mladih tehničara. Učenici će rješavati mjesečne zadatke i probleme uz pomoć mentorica: M. Horvatek Forjan, L. Žišković, N. Jakob, A. Brčić Bauer, N. Kirčenkove, I. Škarica-Milek i K. Kedačić Buzina.
Osim naše škole i OŠ Ljubljanica, u projekt je ukupno uključeno osam škola: OŠ Dore Pejačević, Našice, OŠ Bartola Kašića, Zagreb, OŠ Sveti Petar Orehovec, Sveti Petar Orehovec, OŠ Bogumila Tonija, Samobor, OŠ Vladimir Deščak, Sveta Nedjelja i Ženska opća gimnazija Družbe sestara milosrdnica s pravom javnosti, Zagreb.
Projekt Ptičja pjevanka proučavat će ulogu i motiv ptica u književnosti, stilska izražajna sredstva, piesničke slike i ritam u lirskim pejzažnim pjesmama koje su tematski vezane uz ptičji svijet kao i preneseno značenje izreka o pticama. Polaznici će učiti o ptičjem glasanju i komunikaciju među ptičjim jedinkama, upoznat će se s raznovrsnim staništima ptica i njihovim snalaženjem u prostoru. Tijekom projekta učenici će crtati i izrađivati modele ptica, gnijezda od recikliranih materijala, ključ ptičjih kljunova i kućice za ptice.
Osnovni su ciljevi projekta: usvajanje vještina komunikacije i suradnje s drugim učenicima u različitim komunikacijskim situacijama, razvijanje kreativne verbalne i neverbalne komunikacije, poticanje stvaralačkoga izražavanja učenika, promicanje djelovanja za opće dobro i održivi razvoj kao i aktivnoga djelovanja u zaštiti prirode i okoliša, poticanje suradničkoga učenja i rad u timovima i razvijanje digitalnih kompetencija.